Wednesday, August 02, 2006

ونبايع حيوانات الريس المنوية كمان !!

الحكاية وما فيها إن أنا من ساعت حرب إسرائيل و لبنان وأنا باتخانق مع مراتي كل يوم أثناء متابعة قناة الجزيرة (الله ينكد عليهم ) لأن أنا لي رأي مختلف في موضوع لبنان وهو :
أنا شايف إن حالتنا كعرب بقت كرب جدآ ،يعني على سبيل المثل.
- مصر/ الحكومة مش بتفكر غير في إزاي يركبوا جيمي مكان أبوه بينما الشعب جبلة ومش همة غير رنات الموبيلات،ولو إتناقشت مع حد يقولك " أصل الناس مش لاقية تاكل !!!!"
- السعودية / من يوم ما البلد دي إشتراها الحاج عبد العزيز وورثها من بعده الولاد .... والولاد والشعب والمفتيين بتوعهم ما وراهمش حاجة غير تثبيت الأسرة فوق نفس البلد وده طبعأ بعد بل ريقهم بتخفيض سعر البنزين رغم إرتفاع سعره عالميأ !!!!!
- سوريا / الراجل بيقول سوف تدخل سوريا الحرب إذا إعتدت إسرائيل على أراضيه.....أمال الجولان دي إيه؟!!!!

- اليمن / بيجهزوا دلوقتي لمظاهرات صاخبة لتأييد الحيوانات المنوية للزعيم الملهم ... أنا بأقترح عليهم يجربوا الإستنساخ !!!!!
- الكويت / مشغولين في فرح مشاركة المرأة - اللي ما كسبتش ولا صوت - بالإنتخابات .... على كدة ممكن ده يكون نواة لحصولها على كرسي كمان32241846 سنة ولا أنا كدة متفائل زيادة

- دول المغرب العربي / مين دول؟؟؟!!!!!
- باقي دول الخليج / دول ناس طيبين وزي مالكل هايعمل هما كمان هايعملوا
- ليبيا / الأخ العقيد لم يقوم بتسديد الإشتراك لذا قامت السعودية - بصفتها التخينة فيهم - بسحب أبونيه العروبة منهم !!!!

يعني إحنا أصلأ لازم نتعالج الأول وبعدين نفكر إزاي نخلص من جار السو ده .... ولا إيه؟

4 Comments:

Blogger soosa el-mafroosa said...

حلو البوست قوي ..خصوصا موضوع سوريا ده ماكنتش واخده بالي منه ..صحيح دول عالم جبلات يا جدع

2:55 PM, August 13, 2006  
Blogger foxamr said...

انت نسيت الصومال و الحروب اللي بينهم علي الخرفان و نسيت كمان السودان و دار فور و دار يا دار يا دار و نسيت كمان جيبوتي و جزر القمر و نسيت كتييييييييير
معلش انت هاتفتكر ايه ولا ايه

5:28 PM, August 17, 2006  
Blogger Ahmoss said...

Yes soussa ,, it is the truth they are "Gebellat" and the problem is they think they are not.

thanks foxamr for visit and I agree with you they are too much to remember.
rabena yosstor

8:51 AM, August 21, 2006  
Blogger Adel said...

يعني إحنا أصلأ لازم نتعالج الأول وبعدين نفكر إزاي نخلص من جار السو ده .... ولا إيه؟




تفتكر ...؟؟؟؟؟؟

2:22 AM, August 31, 2006  

Post a Comment

<< Home